vineri, 19 ianuarie 2018

De unde cumparam aparate de aer condotionat

Nu credeam vreodata ca voi avea nevoie de aer conditionat pentru ca locuiesc intr-o casa ce se pastreaza destul de racoroasa chiar si in timpul zilelor toride, insa parca vara aceasta a fost mai cald ca niciodata si caldura a fost din ce in ce mai greu de suportat. Intai am incercat varianta low cost, sa cumpar un ventilator, dar bineinteles ca nu a fost suficient pentru ca aerul doar era imprastiat dintr-o parte in alta, motiv pentru care am zis ca trebuie sa imi cumpar un aparat de aer conditionat.

Bineinteles, am fost pus in dificultatea de a alege intre nenumarati producatori, pentru ca nu ma pricep deloc la astfel de dispozitive, astfel ca am apelat la cei de la East Shop, un magazin online foarte bine pus la punct. Aici chiar ca gasesti orice aparat ai nevoie, iar cum cerintele mele nu au fost deloc mari, oferta era foarte variata. In cele din urma am optat pentru un aparat LG pentru ca mai am electronice si electrocasnice de la ei si am fost multumit intotdeauna.

Cred ca e prima data cand las un review, dar o fac pentru ca cei de la East Shop merita intrucat aduc si o gama foarte variata, dar si preturi accesibile pentru toate buzunarele, astfel ca oricine poate cumpara un aparat de aer conditionat sa scape de zilele caniculare. Raportul calitate – pret e grozav, iar aparatul ales de mine dispune de functiile de baza, insa e foarte eficient la racirea aerului, dar si din punct de vedere al consumului de energie, astfel ca nu ma voi confrunta cu facturi mari. De asemenea, il pot folosi si iarna ca o alternativa la calorifer in living intrucat incalzeste foarte rapid spatiul si promite o atmosfera placuta, linistita, asa ca pot spune ca am facut o alegere inspirata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu